onsdag 25 juni 2008

Fick en utmaning av Myntdrottning!

Utmaning att svara på följande saker:

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag!

1. Går en promend med stavarna.

2. Hjälpa en kompis att få in en bild till en annons.

 3. Se Morden i Midsomer!

4.  Skissutmaning.

5. Kolla sevärdheter runtom i Göteborg.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då tog jag tjänstledigt och åkte till USA som au pair till en svensk/amerikansk familj strax utanför Boston, en upplevelse som jag kommer att minnas i resten av mitt liv, kände inte någon annan som for men har fått några vänner för livet efter den resan.

Ställen du bott på?

Piteå, Vindeln, Umeå, Boxborough (USA), Umeå, Jar (Norge), Umeå.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Ta med mamma och syster till Australien.

2. Ordna ett bra boende åt mig och mina närmaste.

3. Göra något gott för de som inte har den möjligheten själva.

4. Åka till Japan och föräta mig på sushi!

5. Gå in som delägare i min kompis pysselbutik! =)

De jag vill veta mer om är dessa och ni får gärna skriva en rad när ni svarat på frågorna:

Emma

Felicia

Bitte

Frogprincess

Malin (MajaMelon)

NetteR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar